TYR ENVIRO-TECH

10 anni di esperienza di fabricazione

Vantaghji di l'usu di spazzatrici elettriche in l'attelle di fabbrica

A fabbrica hè di fronte à l'area di a fabbrica, cumpresi principalmente attelli è magazzini.E caratteristiche di questu ambiente sò chì hè difficiule di pulisce, brutta rapidamente, è hà una grande zona.Di fronte à un tali ambiente, cumu si ponu risolve questi prublemi cum'è una zona industriale ?Quandu si tratta di l'industria, pensemu à l'efficienza, perchè solu per migliurà l'efficienza, u sviluppu di l'industria pò esse promossi più veloce.E spazze industriali anu ancu esse cuncepitu cù stu cuncettu.U seguente editore di flexo introduverà a spazzatrice industriale è i so vantaghji è e caratteristiche.

Attualmente, a fonte di energia di spazzatrici industriali nantu à u mercatu generalmente usa batterie d'energia novi ecologiche, è spazzole laterali è spazzole rotanti sò stallate nantu à l'esternu di u fondu di a spazzatrice industriale.A spazzola laterale spazza a basura in i cantoni è altri lochi difficiuli da l'esternu à l'internu.U spazzola principale (vale à dì spazzola rolling) tandu rolls up u rubbish, o ancu più grande rubbish, è ghjetta à a zona induve a spazzola principale pò pulisce.Contenitori per l'immagazzinamentu di l'immondizia.U sistema di estrazione di l'aria in fronte pò generà una forte aspirazione, è dopu filtrà a polvera à traversu u sistema di filtru per impedisce chì u gasu esauritu inquinassi l'ambiente è affetta a salute di l'operatore.Unisce spazzatura è aspirazione per migliurà l'efficienza di u travagliu.

In seguitu, l'editore flexo introduverà i vantaghji di spazzatrici industriali:

1. L'efficienza hè rè.In a pruduzzione industriale, l'efficienza hè un prublema assai impurtante, è i spazzini chì servenu l'industria sò naturalmente inseparabili da u prublema di efficienza.L'efficienza di spazzatrici industriali pò ghjunghje à una media di 8000 metri quadrati per ora.In a listessa zona pulita, l'efficienza di spazzatrici industriali ùn hè micca cunnisciuta quante volte l'efficienza di u travagliu.

2. Low cost.In u sopra, avemu dettu chì l'efficienza di spazzatrice industriale pò ghjunghje à una media di 8000 metri quatratu per ora.Pudemu apprussimatamente chì a so efficienza hè uguali à 15 persone.Da questu, pudemu sapè chì questu riduce assai i costi di u travagliu.

3. Indicatori ambientali richiesti da e lege naziunale o rigulamenti lucali per riduce u gradu di contaminazione di polvera à l'ambiente (risparmi tempu è risorse finanziarii, riduce a pulizia manuale di l'apparenza di u produttu, a pulizia è u mantenimentu di e machini è l'equipaggiu, è u travagliu periodicu di sanità ambientale, etc. .);

4. Risolvi u prublema di a contaminazione di polvera di i prudutti in l'attellu di pruduzzione, risolve u prublema di a contaminazione di polvera di macchine fissi o mobili in l'attellu di pruduzzione è a salute di e persone chì vivenu in un ambiente polveroso;

5. Bonu effettu.Migliurà l'efficienza di u travagliu, è à u stessu tempu aumentà l'entusiasmu di l'operatore per u travagliu;spazzatrici industriali travaglianu in una cumminazione di spazzatura è aspirazione, è l'effettu hè evidenti.

L'usu industriale di spazzatrici ùn solu migliurà l'efficienza di pulizia, ma crea ancu un ambiente pulitu.Chì ognunu hà un ambiente di travagliu pulitu.


Tempu di Postu: Dec-20-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi