TYR ENVIRO-TECH

10 anni di esperienza di fabricazione

Insegnerà cumu mantene facilmente a spazzatrice

Cù u prugressu di i tempi, cù u sviluppu di l'ecunumia, u sviluppu di l'industria, l'aumentu di e piccule è medie imprese, l'aumentu di i costi di u travagliu, a migliione di i standard di vita di e persone è i standard più alti è più elevati di esigenze ambientali. , sceglite scrubbers, sweepers, and dust A pulizia di carretti è altri equipaghji di pulizia hà gradualmente rimpiazzatu a pulizia manuale.

In ogni casu, a cunniscenza di a ghjente di u mantenimentu di l'equipaggiu di pulizia hè relativamente pocu prufonda, allora presentemu brevemente u travagliu di mantenimentu di ogni ghjornu di a spazzatrice:

1. Prima di tuttu, duvemu cuntrollà l'integrità è u gradu di usura di ogni segellu di spazzola roller di a spazzatrice, è rimpiazzà i sigilli più severi è i spazzole rulli.À u listessu tempu, verificate a tensione di a parti di cunnessione quandu u rimpiazzà, è aduttà u currispundente L'uttellu tensioni.

2. Aprite a cuperta esterna di a spazzatrice.Per i pezzi cù a contaminazione di l'oliu seriu, duvemu ancu prestitu un agentu di pulizia speciale per pulizziari.

3. Focus nantu à u mantenimentu è a pulizia di a scatula di polvera è u filtru di a spazzatrice, è fucalizza nantu à a pulizia di e parti più contaminate.È u gradu di dannu di u filtru deve esse rimpiazzatu è aghjustatu.

4. Aduprà oliu lubricating spiciali per lubricate i cuscinetti è u sistema di frenu di a spazzatrice.À u listessu tempu, a spazzatrice alimentata da oliu deve rimpiazzà l'oliu di u mutore internu per assicurà chì i punti di cuscinetti sò lubricati senza ruggine.

5. Verificate l'usura di ogni circuitu di u sweeper, è rimpiazzà è riparà secondu a gravità di l'usura per assicurà chì ùn ci hè micca un cortu circuitu in u circuitu.

6. Per i sweepers elettrici, duvemu fucalizza nantu à a revisione è u mantenimentu di i so cuntrolli è i motori.Per i spazzatori chì funzionanu anormalmente è sò eccessivamente rumorosi, duvemu truvà tecnichi prufessiunali per a riparazione è u mantenimentu.

7. A bateria di a spazzatrice hè a fonte di energia principale di a spazzatrice.Avemu da fà u so travagliu di mantenimentu.Prima di tuttu, verificate s'ellu perde l'electricità è scarica normalmente dopu un annu di usu.Per a bateria di spazzatrice chì hà una seria perdita di l'electricità è di scaricamentu Avemu da riparà in u tempu.È secondu a pusizioni acidu di a bateria per aghjunghje in modu currispundente.

8. Verificate u statutu di u funziunamentu di l'interruttore di u cuntattu di sicurezza di u sediu di a spazzatrice, verificate a pusizione di l'acidu di a bateria, verificate a stretta, l'usura è u funziunamentu di a cintura di trasmissione.Verificate l'usura di ogni spazzola laterale, aghjustate è rimpiazzate in modu adattatu.


Tempu di Postu: Dec-02-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi