TYR ENVIRO-TECH

10 anni di esperienza di fabricazione

Le migliori opzioni di pulizia per pavimenti in legnu duru per mantene i vostri pavimenti impeccabili

I pavimenti in legnu aghjunghjenu l'eleganza classica à a casa è aumentanu u so valore immubiliare.In ogni casu, u travagliu di mantene i pavimenti di legnu duru puliti è disinfettati mentre mantene a so attrattiva pò esse sfide.
Per i risultati massimi, parechji pulitori di pavimenti in legnu furnenu una azione di vacuum per sguassà a polvera, a terra è i detriti nantu à u pavimentu, è una azione di mopping bagnata per pulizziari a terra appiccicosa è pruduce lucente.In seguitu, amparate nantu à e caratteristiche opzionali è attributi chì custituiscenu u megliu pulitore di pavimenti in legnu per i vostri pavimenti intemporali è gustosi.
I pruduttori furniscenu una ricchezza di opzioni viables per e macchine chì puliscenu è prutegge i pavimenti di legnu.Certi mudelli furniscenu funzioni di aspirazione umida è aspirazione per pruduce un effettu impeccabile.Altri usanu solu l'aspirazione secca.Certi usanu teste di mop rotanti chì facenu azioni di scrubbing.Di sicuru, i pulitori robotichi di pavimenti furniscenu tecnulugia di punta per automatizà i travaglii di casa è permettenu à l'utilizatori di pulisce i pavimenti remotamente.Leghjite puru per infurmazioni nantu à i varii tipi, dimensioni, pesi, alimentazione è e funzioni di pulizia di i pulitori di pavimenti di legnu d'alta qualità dispunibili nantu à u mercatu oghje.
U pavimentu di legnu duru emana u calore naturali di a casa.Diversi tipi di pulitori di pavimenti in legnu funziona in diversi modi per mantene li puliti è brillanti.A seguita hè una panoramica di parechji tipi.
Ancu s'è a maiò parte di i pulitori di pavimenti in legnu operanu cù l'energia cablata da e prese domestiche, i mudelli wireless furnisce comodità è facilità d'operazione.A macchina senza filu hè alimentata da una batteria di lithium-ion rechargeable.I pulitori robotici di pavimenti è certi mudelli verticali senza fili includenu docks di ricarica per u almacenamentu di l'equipaggiu è a carica di batterie.
Parechje pulitori di pavimenti di legnu duru sò longu di cordone da 20 à 25 piedi.A corda longa permette à l'utilizatori di navigà intornu à i mobili è entra in i cantoni difficiuli.
I dui tipi di pulitori di pavimenti anu fattu bè è dimustravanu vantaghji specifichi.I mudelli cablati furniscenu una putenza di aspirazione più grande;I senza fili tendenu à esse più ligeri è più portable.L'utilizatori di e macchine cablate ùn anu mai bisognu di preoccupassi di u tempu di carica è di u tempu di esecuzione;i dispusitivi senza filu ponu ghjunghje in lochi luntanu da ogni presa di corrente.
A fonti d'energia per gestisce u pulitore di pavimenti cablatu vene da l'electricità domestica ordinaria di 110 volt.E macchine senza filu sò generalmente funzionanu cù batterie di lithium-ion, è includenu una basa di carica dedicata pensata per carricà in modu sicuru senza accidenti.
U tempu di funziunamentu di una batteria completamente carica varia da una macchina à l'altra.In generale, una bateria di lithium-ion di 36 volti pò furnisce 30 minuti di tempu per un pulitore di pavimentu verticale.In alternativa, a batteria di lithium-ion 2,600mAh in u robot pulitore di pavimentu pò furnisce 120 minuti di tempu di esecuzione.
E batterie di lithium-ion sò sicure per l'ambiente è carica rapidamente.In ogni casu, cù u tempu, a degradazione pruvucarà una scaricamentu più veloce, chì resultarà in tempi più brevi.
Parechje pulitori di pavimenti chì sò adattati per i pavimenti di legnu sò ancu adattati per catifa è catifa.L'utilizatori ponu aghjustà i paràmetri di a moquette o a superficia di legnu.
I rulli di spazzola ghjucanu un rolu vitale in a pulizia di tappeti, ma ponu scratch floors di legnu.In cunsiderà e diverse superfici, l'ingegneri hà designatu un sistema di switch per attivà o disattivà a spazzola rotativa.Flipping the switch, l'utilizatore pò passà da u paràmetru di u pavimentu duru à u paràmetru di a catifa, attivà a moquette è e spazzole di tappettu, è poi ritiralli quandu si move à u pianu di legnu.
U steam mop utilizeghja u vapore in l'acqua calda per furnisce una pulizia naturali, è i sustanzi chimichi in a suluzione di pulizia sò zero.Stu tipu di pulitore di pavimentu furnisce paràmetri bassu, mediu è altu per aghjustà a quantità di pressione di vapore liberata à a superficia di u pianu.
L'efficacezza di parechji pulitori di pavimenti in legnu vene da a so capacità di eseguisce funzioni di mopping umitu mentre sguassate l'acqua brutta (cum'è a terra è i detriti) attraversu una aspirazione di aspirazione.Per a parte di mopping bagnata di u travagliu, u pulitore di pavimentu include un capu di mop cun un pad amovibile.Certi mop pads sò lisci è morbidi, mentre chì altri furniscenu una texture per l'azzione di scrubbing.Quandu i pads dispunibuli sò cumpletamente saturati di polvera è detriti, ponu esse rimpiazzati.
In alternativa à i mop pads, alcune macchine sò dotate di spazzole di nylon è microfibra per funzioni di mopping bagnato.L'utilizatori anu da evità l'usu di teste di spazzole metalliche nantu à i pavimenti di legnu duru, postu chì puderanu graffià a superficia.
Per l'azzioni di scrubbing, alcune macchine furniscenu teste di mop à doppia rotazione cù pads.Grazie à a so rotazione rapida, i capi di mop ponu sfracicà i pavimenti di legnu, sguassate a terra appiccicosa è lasciate un aspettu di superficia brillanti.
U pulitore di pavimenti in legnu chì esegue a funzione di mopping bagnata include un tank d'acqua.U fluidu di pulizia liquidu mischju cù l'acqua entra in u tank d'acqua pulita.A macchina distribuisce l'acqua pulita à u pianu, è in a maiò parte di i casi, hè aspiratu da a funzione di vacuum.
L'acqua brutta usata scorri in un cisterna d'acqua separatu attraversu l'imbutu per impediscenu di contamina l'acqua pulita.Quandu u cisterna d'acqua brutta diventa piena, l'utilizatore deve sviutata u cisterna d'acqua brutta.U cisterna d'acqua in un mop umitu di solitu cuntene finu à 28 once d'acqua.
Alcune macchine usanu mop pads dispunibuli per assorbe l'acqua brutta invece di versà in un tank d'acqua brutta.L'altri machini ùn utilizanu micca acqua per tuttu, spruzzate una soluzione di pulizia liquida senza diluzione nantu à u pavimentu, è poi assorbe in u mop pad.L'aspiratori standard si basanu nantu à i filtri d'aria per intrappulà a terra è i detriti, piuttostu cà i tanki d'acqua o stuoie.
I pulitori di pavimenti ligeri furniscenu funzioni convenienti, portatili è facili da operare.In generale, i machini cordless sò più ligeri cà i machini cordless.In una indagine di l'opzioni dispunibuli, i pulitori elettrici di pavimenti in legnu elettricu variavanu in pesu da 9 à 14 liri, mentre chì i mudelli senza fili pesavanu da 5 à 11,5 liri.
In più di esse più ligeri, i pulitori di pavimenti alimentati da batterie ricaricabili furniscenu ancu un'operabilità mejorata perchè ùn anu micca fili.Parechji utilizatori preferiscenu eliminà u fastidiu di cunnette à una presa di corrente è di manipulà i fili durante a pulizia.Tuttavia, alcune macchine corded anu migliuratu l'operabilità fornendu 20 à 25 piedi di cordone longu, chì permettenu à l'utilizatori di ghjunghje à e zone alluntanate da e prese elettriche.
Diversi pulitori di pavimenti di legnu dispunibuli anu sistemi di guida rotanti.Questa funzione aiuta à manipulà a macchina intornu è sottu à i mobili, ghjunghje in i cantoni è longu u bordu per una pulizia curretta.
Una cunsiderazione impurtante di shopping implica u numeru è i tipi d'accessori è accessori chì venenu cù diversi pulitori di pavimenti di legnu.Questi cumpunenti supplementari aiutanu à migliurà a funziunalità è a versatilità di a macchina.
Certi mudelli includenu suluzioni di pulizia liquida è mop pads di rimpiazzamentu in tipi lisci è texturizati.Certi machini sò furnuti cù pads dispunibuli, mentri àutri utilizanu mop pads lavabile.Inoltre, certi mudelli includenu spazzole di nylon è microfibra per a pulizia di pavimenti di legnu.
L'aspiratori d'alta qualità includenu strumenti di fessura per a pulizia di lochi stretti è aste di estensione per cuntattà soffitti, pareti è lampade.Havi ancu un design di pod portatile, staccabile per a pulizia faciule di scale è altre superfici di pavimentu.
Basatu nantu à una indagine di parechji tippi di pulitori di pavimenti in legnu, a seguente lista curata rapprisenta prudutti di qualità di fabricatori reputabili.I cunsiglii includenu l'opzioni cordless è cordless per a mopping è l'aspiratore umidi è secchi, è ancu un modu solu di vacuum.Un pulitore roboticu di pavimenti umidi è secchi hè inclusu, chì dimustrà cumu a tecnulugia pò facilità a pulizia automatica cunvene.
Cù sta mop aspirante umida è secca di TYR, pudete aspirate è pulisce i pavimenti di legnu sigillatu in un passu simplice.Prima di principià u travagliu di mopping bagnatu, ùn ci hè micca bisognu di vacuum u pavimentu per sguassà a terra libera.U rullu di spazzola multi-superficie usa spazzole in microfibra è nylon per pulisce u pavimentu mentre sguassate i detriti secchi.
À u listessu tempu, u sistema di cisterna duale separa a suluzione di pulizia da l'acqua brutta per assicurà a megliu efficienza.Questa mopa aspirante hè adattata per i pavimenti duri è i moquette chjuche.U cuntrollu intelligente di u toccu nantu à u manicu permette à l'utilizatori di cambià l'azzioni di pulizia per diverse superfici di pavimentu.Inoltre, u trigger attiva a liberazione nantu à a dumanda di a suluzione di pulizia, cusì l'utilizatore pò sempre cuntrullà u prucessu.
U pulitore di pavimentu hè 10.5 inch long, 12 inch wide, 46 inch altu, è pesa 11.2 liri.Puderà pulisce in modu sicuru è efficace i pavimenti di legnu sigillati è ancu i laminati, piastrelle, tappetini di gomma, linoleum è moquette.
Unisce u valore di risparmiu di soldi di un pulitore di pavimentu assequible cù l'opzione ecologica di utilizà a putenza di vapore per sguassà a terra è a terra.U mop a vapore Power Fresh di TYR ùn hà micca bisognu di suluzioni di pulizia, per quessa, nisuna chimica hè implicata in u prucessu di pulizia.Cum'è una funzione supplementaria, u vapore pò eliminà u 99,9% di i batteri nantu à a superficia di u pianu.
Sta macchina hà una putenza nominale di 1.500 watts, cusì l'acqua in un tank d'acqua di 12 once pò esse riscaldata rapidamente per pruduce vapore in 30 seconde.I paràmetri digitali intelligenti permettenu à l'utilizatori di selezziunà tassi di flussu di vapore bassu, mediu è altu per e diverse attività di pulizia.In più, a mopa a vapore include un cuscinettu morbidu in microfibra lavabile, un tampone lavabile in microfibra lavabile, dui vassoi di fragranza di brisa di primavera è un tappettu.
Pò esse facilmente guidatu cù u sistema di guida rotativu è u cordone di alimentazione di 23 piedi.Stu pulitore di pavimenti misura 11,6 inch x 7,1 inch, hè 28,6 inch altu è pesa 9 liri.
Scurdate di u prublema di funziunà u cordone di alimentazione quandu pulite u pianu.A batteria ricaricabile di lithium-ion di 36 volti in l'aspiratore umitu è ​​seccu TYR pò furnisce 30 minuti di putenza di pulizia senza filu.Cum'è un benefiziu aghjuntu, furnisce un rendimentu efficiente nantu à tappeti è pavimenti di legnu sigillati.Pavimenti laminati, stuoie di gomma, pavimenti piastrellati, tappeti è linoleum beneficianu ancu di e capacità di pulizia di sta macchina senza fili.
U dispusitivu TYR CrossWave usa tecnulugia avanzata per furnisce risultati di pulizia convenienti è efficaci.Esegue a pulizia umida di u mop è l'aspirazione per aspirare i detriti secchi.Utilizendu dui tanki d'acqua, a suluzione di pulizia mischjata cù l'acqua pulita hè tenuta separata da l'acqua brutta.U ciculu d'autopulizia pò mantene l'efficienza di pulizia di a macchina.
A stazione di docking tri-in-una pò almacenà a macchina, carricà a bateria è eseguisce un ciclu d'autopulizia à u stessu tempu.Una app furnisce supportu per l'utilizatori, cunsiglii di pulizia è un dashboard per riordinà spazzole, filtri è ricette.
Shark's VacMop hè ligeru è senza filu, facendu faciule di pulisce i pavimenti in legnu.Hè alimentatu da una batteria di lithium-ion rechargeable è pò eseguisce operazioni di mopping bagnato è aspiratore à u stessu tempu.
U vacuum mop spruzza u liquidu di pulizia nantu à u pavimentu mentre aspira a terra.U pad dispunibile pò intrappulà a terra è i detriti.Allora, u sistema di trasfurmazioni senza cuntattu permette à l'utilizatori di liberà u pad bruttu in a basura senza toccu.U Shark VacMop ricaricabile include una soluzione di pulizia multi-superficie profumata di primavera è una soluzione di pulizia di legnu duru profumata di agrumi.Include ancu un pad mop dispunibile supplementu.
Questa macchina senza filu ligera hè 5,3 pollici x 9,5 pollici di lunghezza è 47,87 pollici di altezza.U dispusitivu include una batteria di lithium-ion rechargeable.
A mopa elettrica per pavimenti SpinWave di TYR hà duie teste rotanti di mop chì ponu fà azioni di lavaggio per mantene i pavimenti in legnu duru è piastrelle sigillati impeccabili.Quandu u cuscinettu rotativu sguassate a terra è i versamenti, pò emette in modu sicuru un lustru affascinante nantu à i pavimenti duri.
U sistema di spray à dumanda di TYR permette à l'utilizatori di cuntrullà precisamente a quantità di suluzione di pulizia liberata nantu à u pavimentu.A formula di disinfettazione di pavimenti duri inclusa è a formula di pavimenti in legnu furnisce a pulizia è a disinfezione cù l'aiutu di pads toccu morbidi è tamponi di scrub chì sò ancu inclusi.Quandu u tappettu rotativu travaglia per l'utilizatori, a terra, a sucietà è a terra attaccata à u legnu duru è à l'altri materiali di u pavimentu di sigillatura spariranu.
Stu mop elettricu pò lavare è lucidare i pavimenti in legnu senza graffià o graffià a superficia.Havi un sistema di steering low-key è rotanti per una pulizia faciule sottu mobili, anguli è zoccoli.U dispusitivu misura 26.8 inch x 16.1 inch x 7.5 inch è pesa 13.82 liri.
Aduprate u putente aspiratore di Shark per caccià a polvera, a terra è l'allergeni da pavimenti in legnu, laminati, piastrelle, tappeti è tappeti.U sistema anti-allergenu cumplettamente sigillatu hà un filtru di l'aria particulata d'alta efficienza (HEPA) chì intrappulà acari di polvera, polline, spore di muffa, è altri polveri è detriti in un vacu.Hè certificatu ASTM per scuntrà l'efficienza di filtrazione di l'aria di u standard F1977, è pò catturà particelle quant'è 0,3 microns (un micron hè menu di un milionesimu di un metru).
Questu aspiratore pò pulisce in modu efficace i pavimenti duri è a superficia di a moquette, è pò esse aghjustatu da a rotazione rapida di l'interruttore di spegnimentu di spazzola.Inoltre, u pod liftable è staccabile permette à l'utilizatori di pulisce facilmente scale, mobili è altre superfici di pavimentu.Aduprate l'utensili per a crepa, l'asta di estensione è l'arnesi di tappezzeria inclusi per pulisce mobili, lampade, pareti, soffitti è altri lochi difficiuli.
Stu aspiratore pesa solu 12,5 liri, usa un sistema di guida rotativu, hè ligeru è faciule d'operare.Misura 15 inch x 11.4 inch è hè 45.5 inch altu.
Stu robot aspiratore è mopping machine da Coredy supporta a tecnulugia intelligente avanzata per programà è automatizà e prucedure di pulizia di pavimenti in legnu.L'azzioni di pulizia automatizata persunalizata includenu l'aspirazione umida è l'aspirazione.Quandu a moquette hè rilevata, a macchina aumenterà automaticamente a putenza di aspirazione è restaurà a putenza di aspirazione normale quandu si move à a superficia di u pavimentu duru.
U robot Coredy R750 usa l'ultima tecnulugia di mopping intelligente per cuntrullà a pompa è u nivellu di l'acqua attraversu un monitor automaticu chì impedisce u overflow.Inoltre, u sensoru integratu detecta e strisce di cunfini, cusì u robot resta in l'area chì deve esse pulita.
U sistema di filtru HEPA pò catturà particelle minuscule è allergeni per mantene un ambiente frescu di casa.L'utilizatori ponu scrive Amazon Alexa o Google Assistant cumandamenti di voce per inizià è piantà l'aspiratore robot, o aduprà app intelligenti.A macchina funziona cù una batteria ricaricabile di 2,600 mAh di lithium-ion è include un dock di carica.Ogni carica pò furnisce finu à 120 minuti di tempu di esecuzione.
A pulitura, a disinfettazione è a lucentezza di i pavimenti in legnu pò esse ricumpinsatu per priservà u valore aghjuntu di sti pavimenti à a casa.Quandu si cumincianu à utilizà un novu pulitore di pavimenti di legnu, e risposte à e seguenti dumande frequenti ponu esse utili.
Iè.Aduprate un detergente pH neutru formulatu per sigillà pavimenti di legnu.Ùn aduprate micca detergenti fatti per pavimenti in vinile o piastrelle.


Tempu di posta: 17-aug-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi